Webinar ‘Mindful Pauzeren’
De essentie van dit webinar is het slimmer en effectiever kunnen pauzeren. Behaal meer rust en stimuleer productiviteit.
Wil jij een webinar organiseren voor je collega´s en wil je hierbij bijvoorbeeld richten op het versterken van persoonlijke veerkracht? Volg één van onze mindfulness webinars en leer medewerkers (online en vanuit huis) omgaan met stress en (werk-)druk, verantwoordelijkheden en verandering. Een webinar mindfulness is dan ook in het bijzonder geschikt voor ondernemingen, bedrijven en organisaties die medewerkers vanuit huis wil ondersteunen om gezond en vitaal te blijven. Creëer werkgeluk met een webinar over mindfulness.
Wij verzorgen webinars (op maat) vanaf één uur, maar ook complete dagprogramma’s. Het programma kan in overleg op maat samen worden afgestemd. We hebben een online vragenlijst (voor werknemers/deelnemers) beschikbaar. Het kunnen aansluiten bij dit webinar is erg eenvoudig. Je hebt alleen een computer met webcam (smartphone, tablet) en een goede internetverbinding nodig. Wij verzorgen de uitnodigingslink en zullen er zorg voor dragen dat het webinar op een later moment nog terug te bekijken is.
Een ander voordeel is dat wij ervaring hebben met meerdere webinar-softwareoplossingen. Zo werken we o.a. met Zoom, WebinarGeek, Microsoft Teams, GoToMeeting, Google Meet en meer. Maak je liever gebruik van een andere online software? Laat het ons weten, onze technische afdeling staat paraat. Bovendien is er geen maximum qua aantal deelnemers.
Laat het ons weten. MindfulnessFabriek zet webinars in om het werkgeluk van je medewerkers en collega’s te vergoten. Dat is onze missie en daar zijn onze webinars op geïnspireerd. We combineren mindfulness met slimme methodieken om werk efficiënter en lichter te maken, en brengen medewerkers en teams betekenis, verbondenheid, ontwikkeling, plezier en empowerment. Purpose. People. Progress. Positivity. Power. Informeer bij onze accountmanager Harrie Zonneveld naar onze mindfulness webinars.
Neem nu contact op met onze accountmanager.