Mindful afvallen 8-weeks afvalprogramma

1. Alles al geprobeerd (wat nu)
2. Leer grenzen stellen
3. Staan voor jezelf, moeilijkheden overwinnen
4. Naar je lijf luisteren
5. Omgaan met jezelf en je omgeving
6. Proef en geniet
7. Wees stil, luister
8. Vitaal leven

De groepstraining Mindful afvallen gaat binnenkort van start in Utrecht, Amsterdam en Groningen. Zie hieronder.

Locatie Utrecht

Nieuwegracht 15, 3512 LC Utrecht
Door Ilonka
Vanaf woensdagochtend 16 januari 9.30 uur

Locatie Amsterdam

Werfkade 8, 1033 RA Amsterdam
Door Ilonka
Vanaf maandagavond 14 januari 19.30 uur

Locatie Groningen

Sint Jansstraat 2K, 9712 JN Groningen
Door: Tonie
Vanaf zaterdagochtend 19 januari 9:30 uur

Locatie Rotterdam

Voorburgstraat 203, 3037 ER Rotterdam
Door: Nina
Vanaf maandagavond 4 februari 19.00 uur

Investering: max. €300 en dagelijks een half uur van je tijd.

Koffie, thee en alle benodigde materialen inbegrepen.

Vul het onderstaande formulier in voor meer info of aanmelding. Je kunt ook rechtstreeks bellen met onze servicedesk: 030 2271850.

Mindfulness

Mindfulness is gericht op het bewustworden van de automatische piloot in jou, de neiging om (te veel en te vaak) te eten. Waarschijnlijk is er regelmatig een zekere (emotionele) disbalans en deze wordt meestal veroorzaakt doordat je steeds op dezelfde (ineffectieve) manier reageert op prikkels uit je omgeving: je gaat eten. Mindfulness leert je om deze oude, niet werkende gewoonten in denken en voelen te herkennen en los te laten. Met mindfulness leer je om zaken die je niet kunt veranderen te accepteren en te stoppen ertegen vechten (in welke vorm dan ook). Mindfulness helpt je ook om mentaal en fysiek te ontspannen.

Positieve psychologie

Positieve psychologie is een nieuwe en breed toepasbare vorm van psychologie waarbij de nadruk ligt op krachten en niet op klachten. In plaats van stil te staan bij wat niet goed gaat, verplaats je je aandacht naar wat wel goed gaat en daarbij zoeken we naar je kwaliteiten. Dus niet stilstaan (statisch), maar in beweging komen (dynamisch). Je houdt je niet bezig met oorzaken of gevolgen (vroeger en later), maar bent in het moment (nu) bezig met wat voor jou werkt. Je bent gericht op de situaties waarop je goed in je vel zit en fris en krachtig bent, en wat je daar zelf voor doet. We zetten onderwerpen als betrokkenheid, coping (om kunnen gaan met moeilijke momenten), tevredenheid, zelfvertrouwen, persoonlijke ontwikkeling en motivatie centraal in de training of coaching.

Contact
Contact opnemen
Hoe kunnen we je helpen?

Neem voor vragen en opmerkingen contact op met onze ServiceDesk. Bijvoorbeeld voor:

  • Informatie of advies over een training
  • Onze tarieven
  • Vergoeding werkgever
  • Vergoeding zorgverzekering
  • Vergoeding eigen fonds
  • 030 227 1851